Lördag


Vi går mot ljusare tider..
Mikaela har slingat mitt hår idag och idag syns det verkligen skillnad. Kanske inte på det här bilden men jag ska lägga ut någon bild där man ser bättre. Nu är jag typ varken brunett eller blondin ^^ Vet inte riktigt hur jag ska göra sen med håret men blond ska jag bli i alla fall, funfun.




Jag, Mickis och Sofie ska nog mysa ikväll med Mysteriet på Greveholm-maraton eller tjejfilmer. Just nu sitter vi och bråkar om vad vi ska se, mickis och jag vill se någon tjejfilm eller mysteriet på greveholm medans sofie bara vill se krigsfilmer men eftersom vi är två mot en så får vi nog ganska säkert som vi vill ^^

Kommentarer
Postat av: Sandra

tigerfärg :)

2009-04-26 @ 08:08:40
URL: http://sandraahallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0