Lördag

Mysig dag. Familjen är i bydalen och jag är kvar hos Elsie. Har ju "bott" här sen i torsdags fast jag följde med upp till hammervalley igår och mös med pappas sida av släkten. Jag ska lägga ut lite bilder när jag kommer hem (vilket nog blir imorgon). I alla fall så tog jag och Elsie en promenad vid frösöstrand på förmiddagen i det fins vädret, sen gick vi till ica och handlade lite fika och satte oss på balkongen och solade. Jag blev faktiskt litelite brun, man ser skilnad där linnets band var. ^^
Imorron ska jag nog gå ut och lägga mig där igen, om det är soligt. Sen ska jag nog gå hem. Hade tänkt gå hem idag men eftersom mamma, pappa, sofie och amanda bestämde sig för att stanna kvar i bydalen så stannade jag här. Ville inte sova själv. Men imorron kommer dom hem ^^ Det ska bli skönt att sova i min säng! Något som är jobbigt är att jag glömde ta med min laddare och mobilen är död så det känns lite jobbigt. Haha men jag har ju datan i alla fall.

Paula Deanda - Roll the credits
Flipsyde - When it was good
Griffin House - Better then love
Mina favoriter idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0