Onsdag

Hallihallå! (Säger man så?) Den här dagen är en bra dag, jag är glad idag! Det är nog för att jag var på skolan idag och träffade alla roliga prickar, har typ inte träffat dom i klassen på hur länge som helst känns det som så det gjorde min dag, att bara träffa dom. Sånt kan faktiskt göra mycket. Jag har kommit på att jag har väldigt lätt för att isolera mig från allt och alla och det mår jag egentligen inte bra av men ändå gör jag så...undra varför.. Imorgon har vi temadag på skolan, inte hela dagen men man slipper några lektioner ^^ jippi! Sen vid 7 ska jag på wendelas show med mira så dagen blir nog bra. Haha åh apropå skojj, vad jag skratta idag på engelskan. Jag, Malin och Emma skulle skriva upp ord vi inte kunde och ingen förstod ordet 'landscape' så vi slog upp det och det var ju landskap. Hahahaha! Kändes ganska uppenbart, det låter ju typ likadant. Då kände man sig lite dum, men roligt var det i alla fall.

Jag hade tänkt plugga psykologi hela eftermiddagen men jag orkar inte(inte ovanligt men), är för speedad för att ha tålamod att sitta ner och skriva om depressioner eller fobier. Booooring! Och nu hinner jag typ inte börja, synd.. haha. Söta Mikaela kommer hit när som helst och ska hjälpa mig att slinga mitt hår. Hihi spännande! Jag hoppas det blir någolunda bra. Lär nog ta kort och lägga upp sen. Åh nu vill jag bli blond.



Det där var ju ett tag sen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0