Tisdag

Huvudvärk, kul... Är hemma från skolan men tar det lugnt och vilar så jag kan gå imorgon, ska göra matteprov då som jag missade förut och det skulle vara ganska drygt om jag får skjuta på det, det orkar jag verkligen inte. Såg en film igår, ganska gammal nu, som jag verkligen gillade. Cruel Intentions med Sarah Michelle Gellar, Ryan Phillippe, Reese Whiterspoon och flera.. Ryan Phillippe var grymt söt, men det sög att han dog i slutet..det förstörde lite. Fast den var ändå bra!  Hittade en bra låt som var med i filmen också http://www.youtube.com/watch?v=m4ERFEas40I

Nu ska jag försöka plugga lite matte och lyssna på Muse och Hinder. Choklad och musik är seriöst mina droger. Haha jag kommer ihåg förut när jag typ bara lyssnade på hiphop och RnB( inte för att det kanske var så jättelänge sen men aja) och nu är det mest rock som gäller. Sofie och jag har 4 band som vi måste se innan vi dör: Hinder, Blue October, Plain White T's och Three Days Grace. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0