Onsdag

Den här dagen har faktiskt varit ganska bra. Okej nationella i svenska, upssatsskrivning var väl inte jättekul, det gick sådär.. men när det väl var gjort fick man ju åka hem. Så jag hann hem och träffa farmor, som var hemma hos oss, en stund. Och så var det ju sol idag. Åhh jag gillar sommar, sol och värme! <3 Jag ska flytta närmare ekvatorn så jag slipper den här dryga jävla vintern. Jag kan ju komma hem typ 2 veckor vid jul bara för att inte missa skidåkning och snön på julafton.. men sen drar jag igen. Bra plan tkr jag! (Y)

Italienska-prov imorgon...segt! Satt i köket och pluggade förut men det var så tyst och trålkigt så jag tog med mig böckerna till mitt rum. Plugg med kuddar, doftljus och musik på hög volym är mysigt. Då känns det inte riktigt lika tråkigt att plugga. Jag älskar verkligen ljus, det är så mysigt. Helst doftljus som luktar gott, då är det ännu bättre.

På fredag blir det nog bowling med Elina, Eleonor, Frida och fler.. Det blir nog kul, även fast jag suger  haha. Sen tror jag att Mirre och Kerstin ska sova här på lördag. Träffade Mirre på stan igår och hon sa att dom skulle hit på lördag och jag förmodar att dom ska sova här, det brukar vara så. Så jag kommer inte sitta hemma själv i helgen i alla fall. Skönt!
Jag vill fota något också, det var ett tag sen nu, har inga nya bilder.


Nyaste bilden på mig och den är inte direkt ny längre.. (& det är tillåtet att skratta)

Vi måste ha en ny fotokväll snart sofie och mirre!  

Feeder - Feeling a Moment

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0