Torsdag

Det syntes inte så jättestor skillnad på håret. Alltså jag hade inte tänkt på att jag kanske borde ha köpt två förpackningar istället för bara en.. ops. Men mikaela ska hjälpa mig att göra om det nån gång i helgen och då ska det synas lite skillnad. Det tog jävligt lång tid att dra ut alla slingor i mössan för mitt hår knöt sig hela tiden men vi lyssnade på music och pratade så det var ändå mysigt! :)
Ikväll var jag på Wendlas vårshow med mira. Skojjigt! och jag tkr inte alls att det var porrigt eller så, jag tkr danserna var riktigt snygga sen har alla så snygga kläder och är så jävla viga. Måste erkänna att jag är lite avundsjuk. Haha fast jag ligger nog inte på den nivån.
Nu måste jag sova så jag orkar dansa imorgon på skolan i typ 3 timmar.
Puss godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0