Söndag

Haha är inte helt bra på det här med att blogga men skitsamma, vem bryr sig liksom!? I fredags var jag hos Frida men henne, Elina, Mira och Eleonor. Vi fikade och såg talang och den lilla sjöjungfrun. Supermysigt! Jag kom på att jag nog inte ens minns när vi hade tjejkväll sist. Nog för att mitt minne inte är det bästa men ändå, det var grymt länge sen. Det får inte bli lika länge till nästa gång. ^^

Igår kom mirre och väckte mig. Usch! Hon och sofie är som små ungar som typ hoppar på en och skriker "upp med dig nu sandra!!!" och drar i eller kittlar en tills man reser sig. I alla fall så gick vi på en promenad (i klackskor! Hej skavsår) och fotade lite. Det var riktigt fint väder så det var skönt att vara ute. Jag hade bara skinnjacka på mig och det var ändå inte kallt, och jag brukar typ jämt frysa. Så det gillar vi! Blev inte så mkt bilder som det brukar bli men några ganska bra blev det väl. Senare på kvällen blev det typ bara film och sånt. Dirtydancing 2 bl.a., jag gillar låten i den. Wyclef Jean - Dance like this.

Nu är det bara 3 dagar tills lovet. SKÖNT! Har inte planerat lovet så mycket, bara att jag ska till hammerdal första helgen och åka till bydalen någon dag. Men jag kommer nog hålla mig sysselsatt resten av lovet oxå. Tog ner hyllan och bar ut byrån ikväll för nu är jag så jävla less på mitt rum. Tror jag inte hinner fixa nåt mer imogon. Ska till skolan imorgon på sovmorgonen, jag och Elina ska till studiegården. Sen när jag kommer hem måste jag plugga innan jag åker på dansen. Så imorgon har jag det jag gör ^^
Här är 4 av bilderna. Go

     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0