Torsdag

Ligger just nu i Elsies(moster) soffa, sover här inatt. Ville inte vara hemma och då känns det skönt att ha Elsie på Frösön. Hon har sagt att jag får rymma hit när jag vill och hon är nästan alltid hemma så det är ju skönt ^^ Tidagen var så himla mysig. Jag hjärta sol och värme! Efter idrotten gick jag och elina hem till henne och fikade och sen gick vi på stan. Riktigt mysigt ^^ Och vi slutade tidigare den dagen så när jag kom hem la jag mig och sola på bron. Snacka om att jag blev deprimerad nästa morgonen när jag såg det grå regniga vädret men imorron ska det bli bättre och riktigt bra på lördag.

Men nu måste jag somna för jag ska åka till hammerdal imorron och mysa med pappas del av släkten. Det blir nog kul, jag saknar min farmor <3
Godnatt!

Kommentarer
Postat av: idamikaelaa

sv: jo det var de! ;) haha. coool-kille, tror att han är något för oss ;).

2009-04-10 @ 01:52:47
URL: http://idamikaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0