Gotland

Nu kommer det lite bilder från min mysig semester på Gotland. Hittar inte minneskortet med de första bilderna jag tog (som var riktigt sommriga) men jag ska leta mera och hittar jag den så lägger jag upp dom då.



Första dagen på stranden.


Farmor och pappa


Nöjd Amanda


SnyggSofie


Three-in-one-pic  Sofie, Amanda & Jag


Fika på Skafferiet i Visby



Jaha....Nu fick datan damp så det går inte att ladda upp fler bilder, alltså vilket flyt jag har! Aja då kommer resten sen då haha.
Nu ska jag sova för imorron drar jag och Mickis till stockholm för festival och shopping och vi kommer hem på måndag kväll. Det känns kul att hitta på något innan skolan börjar så man slipper gå och ha ångest över det. Fast jag är grymt nervös, har ju bara rest familjen till Gotland..och det är jag rätt van vid eftersom jag varit där 16 gånger tror jag, alla år utom två sen jag föddes. Men vi kommer nog ha grymt kul!
Nu måste jag sova så jag tar mig upp imorron. Puss och Godnattt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0