Gotland

Jag har internet wiiiihooo! Eller ja bara för ikväll och imorron..sen ska malle med fam. hem så då får jag åka till stugan i Åminne och bo med min egna familj. Stugan där är rätt så mysig men det är ju fan dass där, klarar inte av sånt. Toaletter ska vara rena, fräscha och inomhus! Men aja jag lär väl överleva dom här två veckorna, har ju gjort det de två tidigare åren.

Idag var vi på stranden och badade och solade lite, tyvärr var det rätt molnigt och ganska kallt i vattnet så det var inte så jätteskönt, men rätt okej i alla fall :) Vi grilllade till middag och sen åkte vi och hälsade på mormor och G-A (mormors nya man Gustav-Adolf) och fikade en stund. Jag har ingen aning om vad som händer imorron. Vi kommer säkert att vara med Malle och barnen eftersom det blir deras sista dag här. Åh just ja! Gissa vad jag vaknade av imorse...Opera! Julie och Emma har börja sjungit opera jämt så imorse vaknade jag av La Voix som dom så fint och HÖGT sjöng.. haha men dom är söta ändå, även fast dom inte låter mig sova.

Vi har inte tagit några bilder än tyvärr, men det kommer vänta bara. Om jag kommer få tillgång till internet nåt mer så kanske jag kan lägga upp några då men ja vi får se.
Saknar redan östersund! Godnatt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0