Stockholm

Festivalen var liten men rolig, Andrew W.K var 'fucking jävla party' och Dead by April var riktigt bra! Haha, hela resan har varit grymt rolig och mysig. Ville verkligen inte åka hem, skulle kunna vara kvar mkt, mkt längre. Får jag chansen åker jag gärna dit igen :)
Här är lite bilder från festival-dagen: 



Andrew W.K:s signering


Coolingar


Mikaela och Jimmy i Dead by April


I väntan på att spelningarna ska börja...





Mikaela och Pontus i Dead by April


Jag och Pontus


PARTY!

Jag ska fan flytta till stockholm! ...eller någon annan stor och fin stad. Haha :)
Om ni vill se mer bilder från helgen så gå in på mikaelas blogg   http://idamikaelaa.blogg.se/   (Nä jag har inte lärt mig hur man länkar..)

Sitter på pappas jobb just nu med Amanda. Vi ska snart möta mamma på Max. Amanda har testat Koneos massagstol och hon älskar den lika mycket som mig. Jag funderar på att åka hit på mina sovmornar och få lite massage innan skolan haha. Ingen dum idé faktiskt. Har gått två dagar i skolan nu och än så länge går det bra. Har ett bra schema och så tar jag ju studenten i år så året kommer nog inte vara alltför jobbigt.
Någon som har något tips på någon produkt jag och min grupp (Elina, Tanja och ev Frida) kan ha på UF (Ung företagare eller vad det nu står för.) Tänker så det knakar men det är inte lätt att komma på något. Mamma sa igår "Tänk om det hade varit ni som kom på Post-it-lapparna, det hade ju varit perfekt". Det hade det faktiskt varit, men allt är ju upptaget... Aja jag får fortsätta tänka.
Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0