Stockholm

Har lånat datan av Emma och Nicklas som vi bor hos och som har världens sötaste bebisar. Mikaela sitter just nu och underhåller en av dom. Första kvällen här spelade vi kort till halv ett på natten, då ville Nicklas gå och lägga sig. Det blev plump och games och vi hade riktigt roligt.

Igår var vi på stagedive day out, en liten festival i nykvarn, det var massa band som spelade men vi var bara intresserade av Andrew W.K och Dead by April. Kvällen var riktigt kul, vi tog kort med nåra av artisterna och stod längst fram vid stängslet på båda spelningarna. På yran hade jag verkligen jätteotur. Jag lyckades aldrig ta mig längst fram och när Jimmy i Dead by April kom fram så kollade jag precis bakåt...men nu stod jag helt perfekt för både Andrew och Jimmy kom och ställde sig precis framför mig. *Nöjd tjej!* Sedan gick vi tillbaka till hotellet som vi bodde på, som var asmysigt! Snacka om att jag var trött när vi väl låg i vårar sängar. Jag och Mikaela låg och pratade men jag råkade somna mitt i konversationen så det lät ungefär så här:
Sandra - Åh vilket skönt täcke! 
Mikaela - Ja du kan ju sno det.
Sandra - Du kan ju ta på dig det.
Mikaela - ............ *Ser ut som ett frågetecken*
Sandra - Vad pratar vi om?
Mikaela - Du tyckte täcket var skönt.
Sandra - Jaha...jag tror jag pratade om en jacka
Sen sov jag igen.

Nu på eftermiddagen var vi i stan ett tag men hittade inte så mkt. Vi ska åka in igen imorron och sedan ta tåget hem kl. 16.00. Kanske kan lägga in lite bilder på tisdag eller nåt + resten av bilderna från gotland.
Jag tänkte skriva att jag saknar Malle och har planerat att komma och hälsa på nån helg men hon hade tydligen tappat min present i backen så då får det väl vara.  
Puss

Kommentarer
Postat av: Malle

Åh, Sandra, jag kan kanske rita en teckning eller nått?!....kommer du å hälsar på nu då?? ;)

2009-08-24 @ 19:58:34
URL: http://malleblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0