What can I say - Dead by April

Fy fan vilken fullbokad vecka! Har inte haft knappt någon tid över alls. Har fixat rummet, målat om och möblerat och fixa och det tog några dagar. Nu är det ju yran och dessutom åker jag till gotland imorron så jag packar också inför det. Haha men jag måste faktiskt erkänna att det ska bli riktigt skönt att åka till gotland och ta det lugnt, känner att jag nog kommer att behöva det efter den här veckan. Har sovit lite väl lite på hela veckan. Fast jag ser inte fram emot att bila ner till gotland imorron... Har jag tur får jag kanske sova 4-5 timmar, beror helt på när jag åker hem ikväll. Fast äh jag kan ta igen sömn på gotland! Det är ju ändå bara Yran en gång om året ♥

Just det! Silent disco var riktigt kul, jag, mikaela och hanna hade sjukt roligt och vi kör på en repris ikväll efter Lady Gaga :) Innan det blir det Dead by april ♥, Amy McDonald och presidenttalet. Hela kvällen är planerad.

Nu har jag inte tid att skriva mer och kommer inte att uppdatera fören om 2 veckor när jag kommit hem igen.
Ha det bra!
Pusspusss

Kommentarer
Postat av: hanna

silent discoooo! :D

2009-08-01 @ 17:00:39
URL: http://hannabouvin.blogg.ses

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0