'Cause this is thriller, thriller night

Intensiva dagar! Dawes har haft show på folkets hus och det har varit riktigt roligt och jag har haft fullt upp! Genrep i fredags, igår var jag på folkets hus ungefär från 11 till 5 el 6 (kommer inte riktigt ihåg) och idag var jag där från 3 till ca 9. Showen ikväll gick bäst då satt allt, några små "slarvfel" blev det men inge stort som märktes väl, inte alls som på genrepet när jag stod still i typ två åttor och inte visste vad jag skulle göra haha. Jag längtar redan till nästa termin, då ska jag nog dansa fler danser än jag gjorde den här terminen också. ^^

Det kändes riktigt bra att vara på folkets hus hela dagen för morfar är dålig och ligger inne på sjukhus, han är typ avsvimmad. Hemtjänsten kunde inte väcka honom imorse, men hanär inte död bara avsvimmad. Men det läskiga är att de inte kan hitta nåt fel. Mamma är helt förstörd. Jag förstår henne, är ledsen jag med, men det jobbigt att vara hemma eftersom stämningen verkligen är helt i bottnen. Imorgon ska vi nog till sjukhuset på förmiddagen, sen ska jag till skolan och fota i studio med Elina och Malin. Det blir nog kul i alla fall! Sen blir det en plugg-kväll med mikaela. 

Som sagt intensiva dagar..



Eftersom mina systrar klagar på att jag aldrig lägger upp några bilder så kommer här en superfin bild som jag tog nyss. Spana in blicken, jag ska nog bli modell!

Lägger kanske upp lite dansbilder när jag lyckas få tag på några.
Nu ska jag sova. Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, du ser ju ut som Sofie!'v'

2009-12-07 @ 13:54:14
URL: http://amandahallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0