It's my life - Bon Jovi

Lite bilder..


Putte kom igår och hälsade på med Manfred och hundarna som vi tog en mysig promenad :) Jag vill ha en söt vovve! Eller mysig katt, det funkar det med :)


Lill-Manne nog en av de sötaste ungarna jag vet med sina ljusblåa ögon och blonda lockar ^^



Idag har jag varit på Ikea med mamma och pappa och köpt garderob och bord & stolar. Dagen har varit riktigt rolig, vi är verkligen "löjliga familjen": Haha kan inte återberätta allt fult som hände men 3 grejer var att pappa råkade starta nåt larm eller nåt på ikea och mamma råkade sprätta massa ost på sig själv när vi åt.
..i alla fall, när vi kom hem hittade några bilder på amanda som hon och sofie tagit idag och som jag tyckte var lite söta.





Jag vill träffa Malle men hon åker till Gotland imorgon..fast jag får snart träffa henne där. Det är inte länge tills jag åker heller, på söndag, dagen efter yran haha. Snacka om att jag kommer vara trött...brukar inte kunna sova så bra i bilen heller tyvärr. Äh jag överlever! :)
PussGodnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0