Never say never - The Fray

Är det något jag är så är det envis och nogrann. Jag slipade väggarna igår i 7 timmar, med bara en snabb lunchpaus. Haha jag vägrade sluta fören jag var klar så det blev väldigt mkt damm och idag har jag fortfarande halva lungorna och halsen full av det. Usch! Vet inte om det kan vara därför jag har ont i halsen idag haha. hmm... Men skönt att det värsta är över i alla fall :)



Nu ska jag kolla på Sailor Moon tror jag hihi ^^  Både jag, sofie och amanda älskar det och såg det alltid när vi var små, min favorit var sailor Mars haha ♥

Kommentarer
Postat av: nams.

nu är det så här att jag har frågestund på min blogg !

skulle verkligen vara jätte snällt om du fråga mig 1 eller flera frågor.

p&k / Namsy.

2009-07-25 @ 16:33:16
URL: http://dentiondeaugusti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0