Friday I'm in love - The cure

"Ja, jag som skulle ha så gott om tid till att sitta å blogga, hmm ni ser ju att det inte sköts bra det här;) Men jag skulle vilja tilllägga att det finns nära och kära, som har mage att hacka på mig för mina glesa inlägg som kanske skulle ta och skriva i sin egen blogg:)!!!"
Ja jag känner mig träffad. Malle skrev det här i sin blogg och hon har ju faktiskt rätt haha. Jag är nog ännu sämre än henne att uppdatera så jag ska väl inte säga så mkt.

Idag känner jag mig duktig har varit ute och gått med mikaela nu på morgonen en halv mil och det var riktigt skönt. Förutom sista biten då för jag fick skavsår... Och idag ska det spacklas i mitt rum så nu händer det grejer :) Jag skulle ha tagit en "före"-bild men jag kom på det lite sent, när jag redan hade rivit bort ganska mkt av tapeten och bården.  
Nu kommer tydligen Kim (kusin) och barnen och hälsar på. Trevligt :)
Puss

Kommentarer
Postat av: Malle

Äntligen;)

2009-07-22 @ 23:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0