Invincible

Nu är jag pepp på sommar! Var på friggas skolavslutning, bästa mikaela följde med också :) Det var grymt kul. En tjej i amandas klass, alltså 12 år, sjöng opera, La Voix eller hur den stavas. Och hon var ju så jävla grym! Jag rös genom hela låten. Sen var det såklart riktigt roligt att se niornas nummer som alltid brukar vara roliga och jag skrattade riktigt mycket ikväll kan jag ju säga. Jag älskar friggas skolavslutningar, dom skiljer sig från andra skolors. På en "vanlig" skola sjunger man lite i en kyrka och allt ska vara så fint och booooring, men på friggas är allt så roligt, man skrattar fan hela tiden.  Och jag är riktigt stolt över er båda sofie och amanda! <3

Imorron har jag klassens dag, sista dagen i skolan. Börjar kl 2 och ska spela brännboll och grilla. Tror att det ska regna imorron och det kan ju bli lite jobbigt men man får väl göra det bästa av situationen, det blir nog roligt ändå.


Söta syster, vilken babe!

Ok Go - Invincible
McFly - Umberella
Kings of Leon - Use somebody
Fuel - Won't back down

Kommentarer
Postat av: idamikaelaa

riktigt roligt! :) <3<3

2009-06-10 @ 23:39:22
URL: http://idamikaelaa.blogg.se/
Postat av: idamikaelaa

är glad att jag gjorde det! :) <3<3

2009-06-10 @ 23:53:34
URL: http://idamikaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0