Mr Brightside

Sitter på pappas jobb och pluggar lite, har en del rester. Dom har fått en massage-stol/fåtölj för att testa några dagar och jag passade på nu för en stund sedan för företaget som säljer den ska hämta den idag. Fy fan vad skönt det var, så här vill jag börja varje morgon. Man kanske borde jobba på spa och bli bästa vän med massören. Ja jag tror jag kör på det! 

Var i brunflo i lördagskväll med trevligt folk, tack för den <3 Jobbigt bara att´det var så kallt ute.. men dom fina sommarkvällarna kommer väl snart. Igår var jag på Birsta igen men den här gången var Mikaela med också. Rolig dag! Hittade io för sig inte så mycket men en liten rosa(typ?)  jack och manikyr-set i alla fall. 

Nä nu måste jag fortsätta med plugget! Puss 

Kommentarer
Postat av: idamikaelaa

tack själv både för lördag och söndag. underbart roligt! har det alltid bäst med dig :) <3<3

2009-06-08 @ 13:11:58
URL: http://idamikaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0