The scientist

Midsommar var mysig. På dagen följde jag med Mikaela till hennes vänner i ås. Vi fick se deras lilla café som dom ska ha i sommar och segla i en liten båt. Haha mikaela blev ganska besviken "Jag trodde du hade en sån där stor vit segelbåtbåt, som på film, som man kan ligga och sola på!" Nog för att den inte var så stor men jag tkr det var rätt mysigt ändå, det skulle bara varit mer vind och sol och mindre regn. Sen åkte vi hem och grillade med sofie och det kändes som vi åt och fikade hela kvällen haha ^^




Kommentarer
Postat av: idamikaelaa

jag tycker om dig otroligt mycket, jag skulle inte klara mig utan dig! du är min bästiiiiis sandra och jag vill aldrig aldrig förlora dig! ♥ ♥ ♥ ♥ ♥

2009-06-21 @ 13:06:08
URL: http://idamikaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0