Mr. Brightside

Sitter och skissar av en bild på Martin just nu. Tycker det är ganska kul att rita och så bara jag hittar något som inte  är för svårt att rita. Skulle försöka rita av en bild på sofie men det gick inte helt bra. Jag har kommit fram till att jag verkligen inte kan rita näsor, jag skulle helst bara vilja strunta i dom...fast då ser det väl lite konstigt ut. Nu måste jag göra klart allt i skolan, har ganska mkt rester, innan skolan slutar så jag vet vad jag gör den här helgen i alla fall. Fast på söndag blir det shopping-dag igen i sundsvall med Mickis, systrar och mamma, så lite nöje blir det såklart i helgen också. Det går ju faktiskt inte att plugga en hel helg haha.

Början ser väl inte så bra ut men den blir väl förhoppningsvis bättre haha.




Här är förresten klänningen jag köpte förra helgen på Gina. Jag gillar den, den är ju rosa ^^ (Jag tror jag håller på att bli som sofie)

Kommentarer
Postat av: Malle

Vad duktig du är och vilket underbart motiv:) Ha så kul ihelgen. puss

2009-06-05 @ 19:23:16
URL: http://malle.blixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0