What I've done

Var på akupunktur imorse och det var faktiskt så j*vla skönt! Det bästa på hela den här dagen. Tycker inte det är läskigt längre. Det var bara skönt att ligga ner i en timme och slappna av och inte kunna göra nånting. Hade bara en lektion idag så jag hann vara hemma ett tag och sova. Hade lite kvar på Info & Lay-out men nu är jag klar med allt och jag tror jag fick ett ganska bra betyg. Är inte säker på att jag hörde rätt så jag vågar inte vara glad än. haha

Just det, jag och sofie har sett transformers nu (vet, vi är efter som vanligt) and we love it! & snart kommer 2:an hihi ^^ 


Jag skulle inte tacka nej till att se ut som Megan Fox i alla fall


Kommentarer
Postat av: idamikaelaa

och såklart köpte jag den när du var med :D <3<3

2009-06-09 @ 23:47:00
URL: http://idamikaelaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0