Fredag

 Imorgon bitti runt 9 kommer Malle och barnen och sedan beger vi oss, allihopa till bydalen. Det blir nog ganska roligt, första gången för i år och Sofie ska med den här gången också ^^

Fan vad bra humör jag är på ikväll, typ inget skulle ha kunna förstöra det. Och jag vet inte ens varför, är jätteglad helt utan orsak fast det ska man väl bara vara nöjd för. Skulle det inte vara för att skolan var så stressande så skulle jag nog vara så här glad oftare men aja..inte mkt man kan göra åt det. Ska försöka jobba och anstränga mig lite mer nu framöver, jag känner att jag börjar komma tillbaka på banan.

Jag måste bli lite bättre på det här att skriva blogg, skjuter hela tiden upp det (som med det mesta) och sen hinner jag inte istället. Men nä nu måste jag somna om jag ska orka kliva upp imorgon (det kommer jag typ inte göra..)
Godnatt

Dark blue - Jacks Mannequin
Always love - Nada Surf


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0