Lördag

Kvällen hos mickis var väldigt mysig! Vi var 9 tjejer. Alla kände varandra utom jag och en tjej som hette Linn också, som bara kände mikaela, så det var skönt att jag inte var helt ensam ^^ De serverades tre-rätters middag med mycket prat och skratt. Sedan sjöng vi singstar (inte jag då, ville bespara alla den plågan) och dansade dansmatta. Jag var tyvärr riktigt trött och både Linn och jag höll på att somna i soffan ett tag, men vi lyckades hålla oss vakna ändå. Dessutom gick det inte direkt sova när mikaela tog i och sjöng med sin vackra stämma.
"HE WAS A SKAAAATERBOY, SHE SAID SEE YOU LAAATER  BOOOOOY!!"
 Hahahah men det var en riktigt rolig kväll!<3

Jag tror jag gick runt ett - halv två och hittade min far sovandes i soffan.
- Pappa du kanske borde gå och lägga dig i din säng istället.
- mm... joo jag ska..
- Du jag tror förresten inte jag ska följa med till bydalen imorgon för jag är så himla trött, jag kanske åker till Elsie eller nåt istället.
- Kolla vattnet.
- Va?
- Kolla vattnet.
- Vad pratar du om? Vadå för vatten?
- Men vad tror du?
 (Här börja jag tänka, är jag dum i huvudet eller nåt, har jag missat nåt?)
-  Hur ska jag kunna veta det?
- *mummel*..åt skogen.
- Öh..okej.. Sorry men jag fattar inte ett skit av det du säger..
- Okej.. Godnatt..
 - Godnatt pappa. Gå och lägg dig! *Suck..*

Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra. Funderar på att ta en promenad (ska ut och gå 20 min per dag f.o.m nu) med mamma till Elsie eller nåt, det känns som det var så länge sen jag träffade min kära moster ^^ Annars kanske jag ska städa mitt rum lite, det behövs det med.. Oj nu måste jag hoppa in i duschen, såg att klockan  var mycket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0