Söndag

Åkte ju skidor med Malle och resten av familjen Blixt(förutom lilla martin då) hela dagen igår, och snacka om träningsvärk idag. Haha jag är så jävla otränad! Men det var riktigt kul i alla fall och gud vad bra julie och emma var på att åka, Dom är ju inte så stora men de hängde på i vår fart. Nog för att de typ bara körde störtlopp hela vägen och inte åkte "slalom" men ändå! De var i alla fall inte rädd för att åka fort eller åka branta backar.

 Jag har kommit på att det finns flera saker med film/ program som jag tkr är mycket bättre än det är verkliga livet. I filmer kämpar jämt människor för det de står för, vill ha osv.. de är inte rädda för att kämpa. Hur ofta ser man det på riktigt!? Såg på one tree hill idag och det var då jag började tänka på det.. Dessutom har de typ jämt baler där. Jag vill också ha en fin klänning och gå på bal lite då och då! Hihi ^^


Hinder = Kärlek


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0