Onsdag


Var hos Theres idag (naturläkaren jag går hos). Jag är så glad eller rättare sagt tacksam att hon finns! Vi drog över på tiden ganska mycket den här gången, men det behövdes. Vi gjorde "testet", har inflamation i hela magen så nu måste jag sluta med mjölk och mjöl helt igen, suck..  Jag har inte mått så bra nu ett tag, alltså psykiskt. Tror det började för ett ganska bra tag sen men har blivit värre på sista tiden. Vi pratade väldigt mycket om massa grejer, typ familj, vänner, skola och sånt. Hon verkar verkligen ha svar på allt!  Har fått massa "livs-tips" ^^  Nu känner jag att det kommer att gå uppåt, hon vill hjälpa mig och ger mig massa tips för att komma tillbaka till så som jag var förut. Nu ska allt bli roligare!  

Oj vad jag låter depp och klagar men aja jag var bara tvungen att skriva lite hihi ^^
Förövrigt är jag på väldigt bra humör ikväll, även fast jag är grymt trött. *förvånad*  Resten av veckan ska bli bra! Ska nog spendera min fredagkväll hos Elina med trevliga människor. Funfun!


I'll forgive you
I forgive you

For blue, blue skies
For blue, blue skies
I'll forgive you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0