First day of the rest of my life

Jag har kommit på att jag inte ska ha vilken dag det är som rubrik utan låtar, det är lite mera jag. Jag, sofie och mikaela såg på A cinderella story i lördags. Åh jag gillar verkligen den filmen! En riktig Sandra-film. Blev bjuden på bio i söndags av Kajsa och Mira (fick det i födelsedagspresent av dom) och såg en till bra film, He's just not that into you. Jag tyckte den var jättebra, en film i min smak. ^^ "You are my exception." Åh jag gillar bra kärleksfilmer haha.

I helgen är det dansuppvisning! Det blir nog kul, det brukar alltid vara sjukt kul. Fast jag har aldrig varit så nervös som i år, jag kan inte dansen riktigt och jag ska stå på andra raden och sen gå fram till första. Haha jag kommer helt seriöst att dö!! Men vi kommer i alla fall att se snygga ut. Abba inspirerade kläder, helt svarta förutom utsvängda ärmar och ben i paljetttyg i olika färger. Jag och mikaela ska vara rosa ^^ Och rosa-färgen vi har lyser verkligen så det blir nog lite svårt att smälta in på något vis. Aja det blir nog bra ändå.

Jag har inte fotat på evigheter,suck. Men jag har faktiskt inte orkat, har inte haft någon som helst motivation till det men jag börjar bli lite sugen igen och nu har jag en idé som jag ska testa också, hihi. Nu måste jag plugga, har en dans-uppsats som ska vara klar till fredag.
Peace out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0