Lady

Bra dag, typ ganska perfekt. Var och dansade, hade bara ett nummer så jag och deimo åkte hem direkt när vi var klara och gick hem till henne och pumpade musik och tränade på dansen lite mer.
Idag gick det bättre än igår på showen, bara ganska små fel idag, inget jättestort..tror jag. Så det kändes bra!  Just nu är jag inne i sofies rum och har ockuperat hennes säng, riktigt mysigt måste jag säga. Gert och stina har varit här på middag, tyvärr kunde inte deras döttrar Izabell och Madeleine komma (Mina & sofies barndomsvänner). I alla fall så åt vi grillat och sen eftersrätt så nu orkar jag inte röra mig, haha.

Jag peppar inför båda showerna imorgon med massa bra musik, det här är en av mina favoriter, får verkligen sommar-känslan<3





Har inga bilder från showen för mamma och pappa ska inte dit och kolla något & fota och filma. Men dawes brukar ha fotografer där som tar kort och lägger ut på hemsidan sen, men det lär nog ta några dagar innan de kommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0