What a feeling

Dans Dans Dans. Man bor nästan på folkets hus helgerna när det är uppvisning, men det är riktigt kul. Den här uppvisningen gick väl sådär, idag på dagen gjorde jag flera små fel men jag tror inte det var något som syntes väl. Ikväll gick det inte lika bra, råkade glömma bort början av dansen haha men aja det gick väl okej. Jag var jättenervös på genrepet men efter det kändes allt lugnt. Hade ioför sig bara en dans att vara orolig över men ändå. Jag har kommit på vad det är som jag älskar med dansshowen, stämningen! Det är så himla kul när man går ut och dansar och publiken börjar klappa och ropa (d.v.s om det är en rolig publik), då blir man bara ännu mer pepp. Genrepet är jämt sjukt kul, då hejar man på varandra och stämningen är riktigt bra. Jag måste fan ta och lära mig att busvissla..eller ja först måste jag nog lära mig att vissla (man kanske ska ta ett steg i taget?), det ska bli mitt sommarmål! 

Dom få bilder jag tog under helgen..


Jag längtar redan till nästa termin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0