Tainted love

Haha fan vad jag är dålig på att uppdatera, aja jag tänker inte lova att jag ska bli bättre för jag kommer kanske bryta det. Det är en sak jag inte riktigt gillar med mig själv.. Jag säger jämt att jag ska göra så mkt men det händer inte ens hälften därför ska jag sluta säga saker och istället bara göra. 

Var hos Therese igår (naturläkaren) och det var riktigt skönt! Eller ja jag fick ju akupunktur(stavning?) och det är inte så skönt men det var ändå helt okej. Jag tkr att det gör ganska ont men det känns som att jag liksom vant mig vid smärtan, jag vet att det går snabbt och jag gör det för att må bättre så då är det värt det. :) Låg i en timma och 20 minuter den här gången, det var faktiskt skönt att bara ligga och slappna av och inte kunna göra något annat. Hon sa att jag verkade bli vuxen för snabbt och missar att "vara tonåring" och det behöver man. Haha det är lite roligt att någon vuxen uppmuntrar en till att hitta på massa tok och bus hihi.
Snart kommer bästa Mikaela hit, vi ska bara ta det lugnt och kolla på en film eftersom ingen av oss är så särskilt pigga men det är mysigt ^^


In the end, everything will be alright. If things are not alright, then its not the end yet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0