I'm in love with a fairytale

Mikaela hjälpte mig att fixa designen på bloggen så den ser lite roligare ut nu. Jag vill fixa några andra bilder men hade typ inga andra på den här datorn nu så det fick bli dom tills vidare. Hon hjälpte mig att slinga håret också så nu är det ännu lite mer ljusare. Jag och sofie har legat ute och solat större delen av dagen, SKÖNT! Inte för att jag fick så mkt bränna men ändå, det var riktigt härligt i alla fall.

Jag borde gå och lägga mig men jag är jättepigg..har nog vänt lite för mkt på dygnen. Jag somande typ halv 4 igår så hur ska jag kunna somna tidigt ikväll? haha jag kommer typ vara död imorron! äh, jag överlever.
åhh jag blev förresten kär i den norska killen som vann eurovision igår! Låten var riktigt söt också. Tror jag faktiskt ska gå och lägga mig och lyssna på lite musik så kanske jag blir trött om ett tag ^^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0