Thunderclap - Eskimo Joe

Pengar försvinner för snabbt. Och det är lite skumt att jag gör av med mer nu när jag får hela studiebidraget än när jag fick ungefär halva, borde väl vara tvärtom. Men det är roligt att shoppa i alla fall! Här är mina senaste köp:





Amanda sa precis att mina ben ser ut som korvar. Väldigt snällt! Men det är lugnt för jag vet att jag är så mycket smalare än den feta 30-kilos köttbullen..

Nu ska jag leta fram mina grejer för jag ska snart till dawes och dansa disco. Puss!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha, Amanda säger mkt konstigt hon! :D

2009-11-10 @ 08:20:54
Postat av: Amanda

Jag sa faktiskt att det var skorna som såg ut som korvar!!! ^_^

2009-11-10 @ 15:42:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0