Tik tok - KE$HA

Igår var jag och mikaela på stan så nu har jag fixat de mesta av danskläderna, skönt! Det blev bl.a. lackleggings, spetströja, och glittrig väst. Får ta några snygga dans-outfits-bilder när jag har tid haha. Det svåraste varje år är att välja skor, har lika stora problem varje år, känner mig jätteklumpig i de flesta skorna. Jag vill bara ha mina lätta nike-skor men dom är ganska så utslitna och inte så fina heller så jag vet inte om jag borde ha dom.. Tror faktiskt att jag ska investera i ett par nya dansskor inför nästa termin. Nu ska jag fortsätta med min medeltidrapport, kul...



Kan jag få sommar igen! Eller i alla fall lite soliga dagar, det ska väl inte vara för mycket begärt?


Kommentarer
Postat av: Amanda

Haha, du ser ut som en liten dvärj på bilden xD

Fast en söt dvärj såklart ^^

2009-11-29 @ 20:32:47
URL: http://amandahallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0