Rihanna - Russian Roulette

Designen ser cp ut men jag kan verkligen inte göra något åt den. Nu sist när jag skulle försöka förbättra den så blev den bara ännu värre så den får se ut som den gör nu ett tag till. När Mikaela kommer hem, hon är skövde några dagar, så ska hon får rädda den. Eftersom hon inte är hemma så hoppade jag in för henne som dansledare idag. Lite flummigt blev det kanske men det gick bra ändå.


Känner att jag får fram den bästa sidan av dem!

Lovade att jag skulle lägga ut en normal bild också haha!

Nu har vi äntligen fått vår tvättmaskin! Har inte haft någon på över en vecka och det har varit för länge för vår familj. Så imorgon ska jag tvätta ungefär hela dagen hehe.

Nu ska jag leta lite bloggtävlingar tror jag haha sen funderar jag på att se lite las vegas innan jag går och lägger mig.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha! ;D VI är ascoola! ^^

2009-10-23 @ 08:13:57
Postat av: Hilda

Haha, aa. Jätte-snyggt! ;P

2009-10-31 @ 18:17:07
Postat av: Agnes

Haha vi är alla så snygga (fast jag är snyggast);D

2009-11-05 @ 10:13:17
URL: http://agnessundby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0