Lifehouse - everything

Börjar 9.35 idag så jag sitter på pappas jobb. Segt.. eller det är lite mysigt men segt att jag måste gå bort till skolan sen. Jag börjar hellre 8.15 och får sluta tidigt och hinna göra saker på eftermiddagen än ha sovmorgon. Men aja det är ju som det är nu. Provade studentmössa igår. Wiiie! Det känns som att studenten ligger långt fram men egentligen är det inte så långt som det känns. Har inte beställt den än för det var sån kö igår på skolan så jag ska göra det hemma, då får jag lite betänketid också. Jag måste typ snåla och spara pengarna så man kan läga massa på balen och själva studenten. Åh vad roligt! Och ikväll blir det också roligt. Emma har födelsedagsfest med middag och skoj och sedan tror jag det blir krogen.  

Håller just nu på att läser massa bloggar oich letar kläder och skor. Jag insåg igår att jag har verkligen inte några fina skor. Verkligen inga som jag gillar! Tänk om man hade ett roligt jobb och tjänande grymt mycket. Då skulle jag shoppa massa fina skor. Fast jag måste lära mig att gå i heels.. men jag ska börja träna, jag ska börja springa runt i högklackat hemma där ingen ser nåt tills jag inte vinglar fram längre. Haha. Jag ahr kommit fram till att jag vill ha ett par med nitar. (Jag är inne i en nit-period just nu så jag älskar ungefär allt med nitar.)



Nu ska jag nog slänga i mig lite frukost och sen dra till skolan. PUSS


Kommentarer
Postat av: Amanda

dom där var ju as snygga!!!! var hittade du dom???:)

2009-10-13 @ 18:47:15
Postat av: Sandra

Kommer inte ihåg riktigt.. tror jag googlade nit-stövlar eller nåt ^^

2009-10-13 @ 21:26:12
URL: http://sandraahallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0