Fame, I'm gonna live forever..

Det blev en riktigt mysig kväll. Jag, Sofie och Mikaela åt middag och hade det mysigt på Eastern Palace(förutom att det satt några idioter bara nåt bord bort) sen gick vi och såg Fame. Den var inte som jag trodde den skulle vara, ganska annorlunda...men ändå bra. Jag blev jättesugen på att dansa haha! Jag vill lära mig massa tekniker, och framför allt att snurra! Jag tappar balansen varje gång och håller på att ramla, det känns inte så väldigt graciöst.. och det skulle ju vara pinsamt om jag gjorde det på scenen på dansuppvisningen. Får träna mycket på det nu dom närmaste veckorna, det är ju trots allt inte så jättelångt kvar faktiskt. Åhh vad roligt!



(Mobilbilder, vet att kvalitén är kass men det är i alla fall bilder!)



Nu ska jag se ett avsnitt Las Vegas♥ innan jag går och lägger mig.
Men jag säger godnatt nu & sov gott!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0