Fredag

Sitter på skolan och har historia & nästan alla sitter och käkar nergerbollar. Jag har bara historia idag och slutar runt lunch så sen ska jag, Sofie och Mirre ta en fika. Jag kom på att det var faktiskt riktigt längesen vi sågs nu. Hade tänkt se om jag kunde hitta några skor eller halsdukar på stan också. Sen ikväll blir det träning, feminim vibe på Dancehall. Hoppas de inte la till massa nytt på dansen förra gången, missade då, så det blir svårt att hänga med. Men det går nog bra! Glömde att beställa studentmössa igår så det måste jag göra idag också. Fufun! Var så trött igår efter jag hade varit hos Therese och fått akupunktur så jag låg och kollade på O.C hela kvällen haha. Men det var rätt mysigt ändå. 

Nu ska jag nog återgå till skolarbetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0