Görvik

Är hos Malle med mina systrar och ska vara här tills onsdag. Ganska mysigt faktiskt, det var länge sen vi var här och sov över som vi ofta gjorde för flera år sen. Imorgon ska kanske Julie få hämta kattungen hon fick när hon fyllde år, hoppas det! Sen ska vi nog ha lite "fredagsmys" (som sofie säger oavsett vilken dag det är) imorgon kväll för vi hann inte riktigt ikväll.
Har precis beställt lite roliga grejer från Melba. Dom har fått in lite nytt så det blev lite av de nya grejerna men även lite av det som redan funnits där ett tag. Tror jag ska sova snart. Alla har gått och lagt sig och det känns ganska smart att försöka vända tillbaka dygnet och bli lite duktigare på att lägga sig i tid. Dessutom känner jag på mig att tre små busfrön inte kommer låta mig få så jättelång sovmorgon.
Så puss & godnatt!


Kommentarer
Postat av: malle

det är jättemysigt att ni är här:) Men det var inte meningen att somna när jag la ungarna:( förlåt..

2009-10-26 @ 11:09:01
URL: http://malleblixt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0