Throw it away Forget yesterday We'll make the great escape

Lugn och skön helg. Efter dansen i fredags gick jag och mira till Elina och såg idol och film, fired up. Mys! Igår var jag på 30-års fest större delen av dagen, Johanna fyllde år så vi var där och fikade och hade det mysigt. Ikväll har jag försökt plugga lite internationell ekonomi men det gick ju lite si så där om man säger så... Jag fotad lite istället, ska redovisa 6 bilder imorgon. Fast jag har inte alla, tror det fattas två, långt skärpedjup och nån mer.. kommer inte ihåg just nu. Imorgon blir det skola till 3 sen hem och plugga och senare disco, har inte varit där 2 gånger i rad nu så det ska bli kul.

Skulle ju lägga ut bild på skinnjackan jag vann för nån vecka sen så här är den ♥


Tack så jättemycket Anni!


Kommentarer
Postat av: Murat

snygg jacka:)

2009-10-06 @ 02:06:44
Postat av: m

FAN VAD SNYGG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2009-11-13 @ 18:14:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0