Träning

Sitter just nu och kollar på Transformers, min favoritfilm! Nån gång ska jag ha en gul Camaro. Haha typ min dröm. Ska snart åka in till stan och hålla mikaela sällskap tills vi ska dansa. Street blir det ikväll och jag undrar hur det ska gå, har sån jävla träningsvärk haha. Pilates i söndags, disco i måndags och pilates igår igen och eftersom jag knappt tränat nåt på hela sommaren så känns det ganska mkt nu. Började tio imorse och var rätt pigg så jag skyndade mig och bakade 2 kladdkakor innan jag åkte till skolan haha. Imorron ska jag nog göra cupcakes för jag fyller ju år på söndag. Wiihoo! Så då kommer det väl lite släkt i helgen och ska ha fika och jag gillar inte tårta så mkt så då gör jag egna cupcakes istället. Ska ta lite kort på dom oxå och lägga in så ni får se.
Nu måste jag nog åka.
Puss

Kommentarer
Postat av: Malle

Går det bra om vi kommer en sväng på lördag?

2009-09-02 @ 20:58:40
URL: http://malleblixt.blogg.se/
Postat av: ebba

hej ! alltsp jag skulle göra det men jag har hoppat av den kursen nu.. skulle vi ha läst tillsammans?

2009-09-03 @ 16:56:02
URL: http://biggershoes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0