Var ett tag sen..

Pappa har sagt at jag suger på att blogga så jag får väl ta och försöka få ihop nåt inlägg i alla fall, men ärligt talat har jag nog inte haft så mycket att blogga om. På torsdagkväll åker jag och mikaela till stockholm och ser bounce. Ska bli sjukt kul, längtar! Synd bara att jag missar torsdagsdanserna igen men aja..

Jag kan bjuda på ett typiskt blondie-moment för mig:

Sitter inne på google earth, letar upp vårat hus och visar pappa.
Jag: "Kolla pappa här är vårt hus med bryggan och så, man ser att det är sommar när kortet är taget eftersom vi har studsmattan ute."
Pappa: "Ja sen är ju gräset och träden gröna också"
Jag: "Just de..."




Ibland undrar jag hur jag lyckas missa såna där saker!?

Kommentarer
Postat av: Amanda

haha, du suger ju xP

2010-04-20 @ 16:11:49
Postat av: malle

Vet du Sandra, jag tycker att du är en toppen tjej! Klok, Smart och Himla kul! Synd att du inte är hemma då när vi tänker komma och hälsa på, men ni får ha så himla kul! kram

2010-04-20 @ 22:11:29
URL: http://mystepsisters.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0