Fashion put it all on me, I am anyone you want me to be

Vad gör man när man hittat den perfekta klänningen till balen, men i för stor storlek och dyr som satan?

Var och kollade på klänningar idag med Tanja på Anjos, hittade en som var helt okej men inte riktigt vad jag vill ha. Sen gick vi och bokade tid på parelle för att pröva där. Det kändes roligt i alla fall. :)

Just ja jag skulle ju lägga ut bilder på naglarna jag fixat nu på lovet och häromdagen. Dom blev inte alls som jag tänkt mig innan men jag blev nöjd med dom ändå.


Sandra ♥ djurmönstrat (kanske inte syns så väl men det är leopardfläckar)


Kommentarer
Postat av: Amanda

Båda två blev assnygga ^^

Jag skulle jättegärna vilja följa med till parelle!

Men om min syster inte älskar mig så mycket så finns det inget jag kan göra åt den saken ;_;

2010-01-16 @ 09:26:35
URL: http:// amandahallgren.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur fan gjorde du leopardmönstret? det var assnyggt!/ Mirellaaaaaaaaaaaaaa

2010-01-16 @ 12:21:49
Postat av: Sandra

Tack! Konad stamping nail art. Det är typ en stämpel som man kan stämpla på naglarna, med lite olika motiv bl.a. små leopard-fläckar :)

2010-01-16 @ 18:53:13
URL: http://sandraahallgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0