Studentpresent

Fick en överraskning på min student av familjen och det var en katt! Snacka om chock, fast en bra chock! Så i Söndags åkte vi och kollade på några kattungar och tingade en liten hane som är en korsning mellan Maine Coon och Bengal. Båda raserna är stora så det blir inte någon liten plutt haha.



Ovan är pappan och nedan är den fina mamman.












Kattungen här på den sista bilden är den jag ska ha, såg ut typ som den på den näst sista bilden.
Nu har jag en del att köpa och förbereda och måste komma på ett namn! Men jag har tre förslag som jag gillar så det gäller bara att bestämma sig :)
Alltså jag är så himla pepp på det här! haha

Tack även ni andra för uppvaktandet! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0