Wow ännu ett inlägg!

Inatt har jag fått en liten kusin(vad det händer saker som har med barn att göra haha), min farbror och hans tjej har fått en liten kille. Det tog ett tag innan både jag och sofie insåg att han faktiskt är vår kusin för jag trodde faktiskt inte att jag skulle få fler kusiner utan bara kusinbarn eftersom det är de som kommit nu de senaste åren i vår släkt. Så det var ganska komiskt när vi väl kom på det haha. Riktigt roligt i alla fall!

Det är väldigt mycket just nu, både plugg, dans, bal, student och sådant. Känner mig lite stressad men det är lite kul att ha mycket att göra. Om det inte vore för det så skulle jag inte ens försökt använda en kalender fast det är faktiskt ganska smart och det får mig att bli lite lugnare. Nu ska jag fortsätta plugga marknadsföring. Ska skriva prov imorgon, det sista, sen är jag klar med den kursen. Så hoppas det går bra! 

 
Appropå ingenitng, krusade hela håret i helgen och gud vad tjockt och härligt det blev(utan massa hårprodukter och tuperat), bigger is better!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0