Det börjar närma sig...

I torsdags var det mösspåtagningsbal och det var en riktigt rolig kväll!
 Och jag är lite stolt över mig själv som gick upp och gick på historian nästa dag fast jag var så sjukt slut. Tyvärr blev min förskylning värre, troligtvis p.g.a. för lite sömn, så min helg blev inte riktigt som planerat. Skulle ha dansat hela helgen men missade genrepet igår och showen idag och det är jag så ledsen över för jag missade när våra söta småtjejer dansade men tydligen hade de varit jätteduktiga, jag blir så stolt över dom haha ^^ men ikväll mådde jag bättre så imorgon då ska jag dansa i alla fall! Hade varit riktigt surt om jag missat hela helgen.


Räcka ut tungan är min favorit-posé ja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0